هرچقدر شیوع روز افزون تهدید های رایانه ای در سال های اخیر برای کاربران و حتی شرکت های بزرگ دردسر ساز و هزینه بر بوده است در این بین رقابت شرکت های سازنده نرم افزار های امنیتی برای بدست آوردن سهم بیشتر از این بازار پر سود هر روز داغ تر و شدید تر می شود.انواع ویروس ها ، نرم افزار های جاسوسی ، حملات فیشینگ و اسپم ها باعث شده است که امروزه نصب یک نرم افزای امنیتی در اولویت کاربران خانگی و شرکت های بزرگ قرار بگیرد .
اما تعدد عناوین این سری نرم افزار ها که هر کدام ویژگی ها و شعار های خاص خود را دارند باعث شده است که انتخاب از بین آنها بسیار سخت و توام با ریسک باشد. در این مقاله سعی شده است امکانات و ویژگی های آنتی ویروس های بنام این روز های بازار با دیدی بی طرف و بر اساس واقعیت مقایسه و بدون هیچگونه نتیجه گیری در اختیار کاربران قرار بگیرد.
نتایج تست های اشاره شده در این مقاله بر اساس آزمایشات سایت Av-Test.org ، لابراتوار شرکت بیت دیفندر و سایت Pc World جمع آوری شده و مشخصات سیستم مورد استفاده جهت تست ها به شرح زیر بوده است :
نوع دستگاه: Dell Inc.
مدل: Optiplex 755
رم : 2 Gb
پردازنده : Intel Core 2 Duo E6550 @ 2.33 GHz
سیستم عامل: Windows XP Professional Service Pack 3
-
شناسایی Proactive
شناسایی Proactive معیاری است که توسط آن قدرت آنتی ویروس در شناسایی ویروس های قدیمی و ویروس های نآشناخته مشخص می شود.
نمودار زیر درصد تعداد نرم افزار های مخرب شناسایی شده توسط برند های مختلف را نشان می دهد.نکته اینکه این جدول بر اساس قدرت شناسایی ویروس ها از نوع رفتار آن ها تنظیم شده است و نه بر اساس پایگاه داده نرم افزار.به بیان ساده تر آنتی ویروس ها امروزه حتی اگر ویروس جدیدی در سیستم باشد که هنوز در پایگاه داده شان قرار نگرفته باشد می توانند آن را از از روی رفتار مخربش شناسایی کنند .
-

نمودار شناسایی proactive ( عدد بیشتر بهتر است )
-
میزان تاخیر ایجاد شده در زمان بوت
بطور کلی تمامی آنتی ویروس ها در زمان بوت سیستم تا حدودی تاخیر ایجاد می کنند .نمودار زیر میزان این تاخیر را بر حسب ثانیه و برای برند های مختلف نشان می دهد.
-

نمودار تاخیر در زمان بوت ( عدد کمتر بهتر است )
-
میزان اشغال حافظه (رم ) :
تست میزان اشغال حافظه از 2 جهت بررسی می شود :
(On Access Memory (mb : در این تست میزان اشغال حافظه در زمان انتقال فایل ها یا درخواست سیستم عامل برای دسترسی به آنها در نظر گرفته می شود.
(On Demand Memory (mb : در این تست میزان اشغال حافظه در زمان اسکن فایل ها توسط آنتی ویروس در نظر گرفته می شود .
-

تست میزان حافظه اشغالی بر حسب مگابایت ( عدد کمتر بهتر است )
-
میزان استفاده از پردازنده :
در این تست نیز میزان استفاده از پردازنده در حالت On Access و On Demand و بر حسب درصد بررسی شده است .
-

تست میزان استفاده از پردازنده ( عدد کمتر بهتر است )
-
تاخیر دسترسی به فایل ها :
با توجه به اینکه با نصب آنتی ویروس کلیه فایل های سیستم در هر نوع انتقال یا دسترسی یکبار بطور نا محسوس اسکن می شوند تاخیر کوچکی در دسترسی به آنها به وجود می آید که هرچه کمتر بودن این تاخیر باعث سریع تر شدن عملکرد کلی سیستم خواهد شد.نمودار زیر میزان این تاخیر را بر حسب ثانیه و برای برند های مختلف نشان می دهد.
-

تست میزان تاخیر دسترسی به فایل ها ( عدد کمتر بهتر است )
-
زمان فشرده سازی و خارج کردن فایل ها از حالت فشرده :
فایل های فشرده این روز ها بخش مهم و بزرگی از داده های کاربران را تشکیل می دهند.هرچند شاید زمان فرایند فشرده سازی و خارج کردن فایل ها از حالت فشرده آنچنان موضوع مهمی به نظر نرسد اما می تواند معیار خوبی برای بررسی میزان تأثیر گزاری آنتی ویروس ها بر سرعت سیستم باشد.
نمودار زیر زمان این فرایند را برای آنتی ویروس های مختلف وبر حسب ثانیه نشان می دهد .
-

نمودار زمان فشرده سازی و خارج کردن فایل ها از حالت فشرده ( عدد کمتر بهتر است )
-
زمان مورد نیاز برای اسکن :
مهمترین ویژگی هر آنتی ویروس قدرت آن در اسکن فایل هاست. با توجه به اینکه معمولاً در هنگام اسکن کلی سیستم نیاز بالایی به منابع سیستم وجود دارد و عملا کار دیگری نمی توان انجام داد ، هرچه کمتر بودن زمان مورد نیاز برای اسکن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در نمودار زیر مدت زمان مورد نیاز بر حسب ثانیه برای اسکن حجم مشخصی از فایل ها برای برند های مختلف نشان داده شده است.
-

مدت زمان مورد نیاز برای اسکن فایل ها ( عدد کمتر بهتر است )
-
در قسمت های یعدی به بررسی امکانات خاص هرکدام از آنتی ویروس ها و همچنین مقایسه قیمت آنها در بازار می پردازیم.
-
منابع :
2- Av-Test.org
3- PC World
موضوع مطلب : امنیت اطلاعات , اینترنت , برنامه
با سلام
از بابت مقاله ای که در سایت نوشتید ممنونم مفید بود
اما تو این مقاله یک نقطه ضعف دیدم شاید نشه اسمشو نقطه ضعف گذاشت اما از نظره خودم نقطه ضعفه
من همیشه از مقاله های Av-Comparatives.org استفاده میکنم همون طور که شما هم این سایت رو جزء منابع ذکر کردید
جای سه آنتی ویروس قدرتمند رو تو این تست خالی دیدم
AVG antivirus
avast
و
از همه مهمتر avira
که خب این سه آنتی ویروس همیشه در آزمایشهای سایت Av-Comparatives.org حضور دارن
حالا چرا این سه آنتی ویروس مطرح چرا تو این تست جاشون خالیه برایه من جای تعجبه
در پایان باز هم از شما بابت مقاله تشکر میکنم
بسیار مقاله جالبی بود. مدت ها بود که یک مقاله علمی که اینطوری آنتی ویروس ها را مقایسه کنه نخونده بودم. موفق باشید
سلام
خیلی ممنون از این مطلب مفیدتون
من این موضوع رو توی یکی از فروم ها کپی کردم که به این نوشته رسیدم:
کپی برداری از مطالب این وبلاگ بدون کسب اجازه از صاحب سایت ممنوع می باشد.
البته من نقل قول کردم اگه ناراحت هستید بگید تاپیک رو توی اون فروم پاک کنم.
ممنون
دوست عزیز درج مطالب این وبلاگ با ذکر منبع هیچ مشکلی نداره
آقا سینا دستت درد نکنه، مقاله خوبی بود.
من از کسپراسکی استفاده میکنم و به طور خیلی متعصبانه و بی دلیل ازش طرفداری میکنم، آخه خاطره بدی از نورتون دارم، که کل سی پی یو و رم رو استفاده میکرد.
به نظرم تو این نمودارها هم کسپر یک آنتی ویروس معتدل بود.
بعضی هاشون مثل zone Alarm، تو یک فاکتور خیلی قوی بودن و توی یک فاکتور دیگه خیلی ضعیف.
باز هم مرسی از مطلب خوبت.
عالی بود !!!
ولی
فقط eset
سلام من هم از کاسپرسکی 2010 اریجینال استفاده می کنم تا حالا که حرف نداشته
این بر اساس چه معیاری بود همش تعریف از آنتی ویروس نورتون بود در صورتی که من این آنتی ویروس رو روی یکی از سیستمهای خودم دارم ویروسها دارن شنا مینن بادی بیلدینگ میرن و روی یک سیستم دیگم کسپرسکی دارم و خیلی راحتم باهاش. این همش جعلیه آدم یاد اخبار ایران تو تلوزیون داخلی میوفته
نورتون برتر از همس اصلاً اینجوری نیست آدم تا خودش تست نکنه و استفاده نکنه نمیفهمه . هر کی پول بیشتری بده اونو بیشتر مطرح میکنن . دست شما در نکنه بابات پستتون
این برداشتی از یک مطلب تبلیغاتی است که توسط شرکت سازنده نورتون ارائه شده و بمنظور بازگشت به عرصه رقابت است. و ارزش دیگری ندارد.(ببخشید که اینقدر رک صحبت کردم!)
به هیچ مقایسه ای از طرف این شرکتها اعتماد نکنید هر کسی بیشتر بهشون پول بده محصولشون رو بهتر جلوه میدن.
در این مقایسه نورتون از همه سبکتر و سریعتر نشون داده شده!!!!! کاملا برعکس واقعیت. هر بچه ای که با کامپیوتر سروکار داره میدونه که محصولات نورتون در هر کامپیوتری نصب بشن دیگه کارکردن با اون تقریاً غیر ممکن میشه چون 90% قدرت سی پی یو رو به خودشون اختصاص میدن
NOD32 نداره – به درد نمیخوره
1-وب رووت اما نصب وحذفش از ویروس اعصاب خرد کننده تررررررررره2-کاسپر = = راحته وکلیدشو همه جای وب گیرمیاری3-نورتون عین وب رووته وعلاوه بر اون سیستم رو خیلی کند میکنه
به نظر من avira هم خوبه. هیچ ایرادی هم نداره. روی سیستم قدیمی (قراضه) من به راحتی کار می کنه. چه برسه به سیستم های مدل جدید.
یه لحظه فکر کنید
اخه ما تو این مملکت انتی ویرویس می خوایم چی کار نه این که شصت نفر می خوان مارو هک کنند حالا این به کنار اصلا کارکرده این انتی ویروسا به درد انچنانی نمی خوره فقط سرعت سیستمو پائین میاره اینو من میگم که خوره ی انتی ویروسم برای اثبات کردنه حرفم شما فقط کافی با دو تا انتی ویروس سیستمتون رو اسکن کنید البته هم زمان نه یکی یکی بعد نییجه رو داشته باشید
سلام بابت اطلاعات مفیدتون ممنون ولی خوبه که در پایان هر مقایسه یه نتیجه گیری هم باشه و مشخص میکردین در نهایت با توجه به این پارامترها کدوم آنتی ویروس نسبت به بقیه برتری داره و رتبه بقیه آنتی ویروسها چند میشه
مگه nod32 چشه که تو این تست نیس؟
اصلا این تست واقعا بدرد نخوره
سلام…
به نظر من KasperSky Internet Security 2010 یه رقیب بلامنازع برای باقی آنتی ویروس ها هست… دوستانی که NOD32 استفاده می کنند حتماً با کسپر سیستمشون رو اسکن کنند تا متوجه بشن چه کلاه گشادی رفته سرشون…
من McAfee و Zone Alarm و NOD32 و Panda رو هم تست کردم اما فقط کسپراسکای رو تأیید میکنم… الانم دارم از ارجینالش استفاده می کنم و هیچ مشکلی باهاش ندارم…
یادتون باشه کسانی که از آنتی ویروس استفاده میکنند بهتر نظر میدن تا سایت های مختلف… چون User هدف تبلیغاتی از اظهار نظر نداره…
ممنون از پست مفیدتون.
اگر تصور شما از انتی ویروس اینه که سبک و کم دردسر باشه اصلا انتی ویروس نسب نکنید
این انتی ویروسها برای سیستمهای پایین طراحی نشدن در هر صورت شرکت سیمانتک انجین نورتون رو اصلاح کرده اما از نظر به روز بودن ویروس دفینشن bitdifender از همه جلوتره ولی کسپر ونود خوب هستند ولی عالی نیست یچدام به غیر از symantec , bitdifender قادر به اسکن قسمتهای مابین پارتیشنها نیستند
فقط و فقط kaspersky internet security 2010 از هر لحاظ عالیه . با بودنش ویروس ها امنیت جانی ندارن!
بهترین آنتی ویروس آویرا هست هم سبک هست و سرعت دستگاه هم نمی گیرید
با سلام خدمت دوستان. من تمام آنتی ویروس ها رو تست زدم و آخرش به Avira premium security suite رسیدم واقعا محشره. کسپرم خوبه ولی در مقابل آویرا عددی نیست… چون من یه مدت از کسپر استفاده کردم بعد که آویرا رو نصب کردم 12 تا worm واسم پیدا کرد که کسپر گفته بود آقایان worm کی گفته شما فایل مخربین بفرمایید داخل بقیه بچه ها هم منتظر شمان هستن. خلاصه فقط فقط Aviraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
متشکرم.
به نظرم این حرف نداره
Quick Heal Antivirus 2010
آنتی ویروسهای معرفی شده هم خوب هستند.
1- Quick Heal Antivirus 2010
2-نود و آویرا
3-کاسپر
با تشکر دکتر هادی
همانطور که اکثر دوستان عنوان کردهاند یکی از بهترین آنتی ویروس ها که Avira است در این مقاله شما حذف شده که اگر به سایتhttp://www.av-comparatives.org مراجعه کنید می بینید که حتی در برخی از تست ها مثل تست proactive آنتی ویروس Avira در مقام اول قرار داره. بهرحال وقتی از یک همچو موضوع مهمی صحبت می کنید حتما بررسی های لازم را انجام دهید
با سلام و احترام به تمامی اساتید .سینا جان ممنون به خاطر مطلب خوبت .دوستان کمی دقت کنید همه این آنتی ویروسها ! خوبند اما واسه سیستمس که اصلا به اینترنت کانکت نمیشه .
نورتونو مک آفی که 1 گیگ رم جدا لازم دارند و در عوض ویروسها جلوی چشمای شما رژه میرن . من تعصبی رو کاسپرسکی ندارم و میتونم بگم همه این آنتی ویروسها و حتی نسخه اینترنت سکیوریتی شون رو نصب و آپدیتو تست کردم اما هیچ کدوم به پای محصولات کاسپرسکی نمیرسه من 4 سال هست از کاسپر استفاده مینم و و تو اینترنتم و خیالم باهاش راحته الان هم KasperSky Internet Security 2010 دارم .
یه سوال از دوستانی که میگن مثلا آویرا بهتره و … تا حالا شده تو وبگردی هاتون آنتی ویروس بهتون هشدار بده که سایت مورد نظر تروجان داره؟
یا اینکه یه worm? توسط آنتی ویروستون بلاک شده ؟
اگه آنتی ویروس یا اینترنت سکیوریتی مورد نظرتون اینقدر پیشرفته باشه خوبه وگرنه عوضش کنید .
همیشه شاد و سبز باشید .
Avira premium security suite
من عمری کارم کار با آنتی ویروس هاست.یه جورایی خودم آنتی ویروسم
فقط و فقط avira
بقیه رو بیخیال
اصلا ببینید آنتی ویروس باید چه کار کنه؟باید سیستم رو امن کنه که شما راحت کار کنید.مثلا سیستم هنگ نکنه قاطی نکنه.وقتی آنتی ویروسی مثل کسپر و بیت دفندر و نورتون خودشون این کارا رو می کنن دیگه نیازی به ویروس نیست.(چه نیازی هست به دشمن)
بعدشم اگه دقت کنید هیچ آنتی ویروسی مثل اویرا ویروس های موبایل رو نمی شناسه.اونایی که داشتن می دونن چه میگم.
بالاخره اویرا ساخت آلمان دیگه.البت آنتی ویروسی مثل مکافی اینتر پرایز که هنوز رو دستش نیومده.ولی رو سیستم های ضعیف کار همون وروسو می کنه.جدید ترین ویروس هارو مکافی میشناسه.مخصوصا ویروسای ایرانی رو.مثل کظم قیظ.
خلاصه از من که عمریه از هر آنتی ویروسی استفاده می کنم بشنوید.
با سلام . میدونین فرق بین کسپر و ناد چیه ؟ناد وقتی یه ویروس رو پیدا میکنه مثل اسب فایل رو پاک میکنه اما کسپرسکی و G Data که من G Data رو در حد مرگ قبول دارم (معرکه است فقط حیف که باس بخریش !!!
) اصلا همچین کاری نمیکنن و قرنطینه میکنن . ولی کسپراسکی 2010 خفن ترین انتی ویروسه . من روی seven 32 bit & 64 bit نصب کردم.جدا حرف نداره .
برای اثبات حرفم فقط همین رو میگم که من 4 ساله که دارم از کسپر استفاده میکنم ، توی اینترنت هم میچرخم ، هر فلش ویروس دار خــــــــــــــــــــــوف که بگی زدم ، مثل پلنگ پیدا کرده .
**************** Only Kaspersky
****************
من جدیدا f secure رو نصب کردم و شدیدا از عملکردش راضیم، توی http://www.av-comparatives.org هم توی تمام تست های سال 2009 رتبه +Advance آورده توی خیلی از تست ها هم مثل عدم خطا در تشخیص ویروس و performance و …از آنتی ویروس های مثل بیت دیفندر و کسپر و نود و آویرا نمراتش بالاتر رفته، توی سایت ویروس بولتن هم از بیت دیفندر امتحان های بیشتری پاس کرده ولی تنها مشکلی که داره اینه که توی ایران لیسانسش پیدا نمیشه ولی من که از trial استفاده کردم عالی بود. میتونید trial رو از
http://www.f-secure.com
دانلود کنید
من از avast استفاده می کنم تا حالا هم هیچ مشکلی نداشتم . ولی G DATA یه چیز دیگه است به صورت ترکیی از avast va bitdefender استفاده میکنه تو سایتش هم kaspersky رو جزو پارتنرهاش معرفی کرده .
آنتی ویروس چیه؟
ye estaminefon bokhor computeret khob mishe
سلام به تمام دوستان اینترنتی :
من اول خودمو معرفی میکنم بعد میرم سر توضیح مسائل
من امیر حسین هستم برنامه نویسی کامپیوتر خوندم و خودم هکرم و تا حالا خیلی ها هک کردم اول بگم که این انتی ویروس ها با هکرا چیکارمیکنن وقتی داری کامپیوتر قربانی رو هک میکنی یه سری قفلارو جلوت قرار میدن یعنی ودیواری اتشی ماتشی در کار نیست پس یه هکر زرنگ میتونه اونا رو خنثا کنه بعد به کاربر اطلاع میدن داداش کامپیوتر داره هک میشه خوب شما چیکار میکنین فقط ok رو میزنین و انتی ویروستون تسلیم هکر میشه و اون وارد کامپیوترتون میشه حالا ایجا چی مهمه یکی اسکن قوی انتی ویروس که logger رو شناسایی کنه دوم هوش مصنوعی قوی
حالا اینا به اانتی ویروس چه ربطی داشت الان بهتون میگم
1-اول از فکر انتی ویروسای قوی مثل : G-data – dr.web betdifinder و این جور انتی ویروسا بیاین بیرون چون یا کلیداش نیست یا به درد کامپیوتر های ایرانی نیخوره پس حالا بهتون میگم چیکار کنید برین دنبال انتی ویروسایی که میگ چون فقط همینا هستن که هک کردنشون دشواره :
1-نورتون خیلی قوی ولی فقط به درد شرکت میخوره
2-آویرا و نود
3-پاندا ابری (فقط ابری)
4-کسپر اسکای
5-ای وی جی و اواست و زون الارم
این 5 تایی که گفتیم به ترتیب بهترینان چرا اویرا و نود بالا تر از کسپر هستند ؟ باید بگم دلیلش همون قفلایی که گفتم وقتی ویروسی به اویرا یا نود حمله میکنه اونا به کاربرا خبر میدن و دو راه رو جلوی کاربر قرار میدن یکی allow و دیگری deny که همون اجازه برای استفاده از فضای سی پی یو رو به کاربر میگه که پدر هکر رو در میراره و تقریبا منصرفش میکنه به شرطی که …
ولی کاسپر هیچی به کاربر نمیگه و هر کاری میخاد با هوش خودش میکنه که 20% اشتباه توش وجود داره اینو خودم رو لپ تاپم امتحان کردم
حالا چرا پاندا از کسپر قوی تره و چرا از انتی ویروسایی که گفتم ضعیف تره ؟ اینجا باید بگم این قفلایه تعبیه شده در پاندا خیلی پیچیده تر از کسپر ولی اونم تقریبا با کسپر هماهنگی داره یعنی مثل هم عمل میکنن ولی پاندا هوش مصنوعی قوی تری نسبت به کسپر داره و اشتباهش 3/2% هست ولی همونم میتونه خطری باشه و حالا میرسیم به این که چرا از اویرا و نود ضعیف تره دلیلش اشتباه در اسکن و نابودی کرک برنامه ها به جای ویروس هست.ای وی جی
اواست و زون الارم هم که تکلیفشون روشنه فقط یک توصیه به شما میکنم که اصلا به سراغ macfee نرید چون خیلی ضعیفه
سلام
خدمت دوست پایین عرض کنم این چه ربطی به نورتون 360 دارد سایت av آنتی ویروس نورتون را گذاشته است تازه ان تست نتایج اولیه است بعضی آدمها نظراتی می دهند که جمبه علمی ندارد دوست نظر بی بدون فکر نده حیف که سونار نورتون تکنولوژیش با بقیه هوش مصنوعی ها فرق می کنه وگرنه می فهمیدید هوش مصنوعی یعنی چی
انتخاب نورتون 360 نسخه 4 از طرف مجله پی سی مگزین بعنوان محصول برتر
اعتبار این مجله در حد سایت
av-comparatives.org یا virusbtn.com
هست شکن نکن حرفش سند هست
هر کسی تو ایران داره برای یه شرکت تبلیغ میکنه چون یکی 2 سال هست که تو
ایران بحث آنتی ویروس ها و نمایندگی اونا خیلی خیلی بالا گرفته حالا هر
کی مجله زده و از آنتی ویروس خودش تعریف می کنه
می بینی همه دارن از نورتون 360 تعریف می کنن هر چی جایزه هست رو درو کرده
تکنولوژی سوناز نورتون با دیگر انتی ویروس ها فرق می کند در سال 2009 چنین بود ولی در پایان نورتون انتی ویرس منتخب سال است دوست عزیز شما رفتند یک نتایج اولیه رفتی کل اعتبار نورتون 360 را زیر سوال برده ای من 6 سال است تجربه استفاده از انتی ویروس ها رادارم از جنابعالی اطلاعاتم خیلی زیاد است خواهشا حرف الکی و بدون فکر نزن … تاز بر عکس نورتون اگه تمام نرم جنابعلی نورتون 360 را انتی ویروس متوسط می دانی اصلا حرف جنابعالی را قبول ندارم من با نورتون چنان احساس آرامشی می کنم که تو این چند سال کار با آنتی
ویروس های گوناگون نکردم
تازه 2 هفته یه بار دیسک نجات کسپر و نود و آویرا رو از سایت سافت گذر
دانلود می کنم و سیستمم رو اسکن می کنم ولی هیچی پیدا نمی کنن
این یعنی هیچ ویروسی از گارد نورتون360 رد نمیشه وتزه نورتون 360 قابلیت بهینه سازی وتعمیر ویندوز را دارد
این بابا چرت میگه نورتون بزرگترین شرکت امنیتی دنیا هست
گوگل در جی میل و ماکروسافت در هات میل . یاهو هم در میل خودش دارن از
آنتی ویروس نورتون استفاده می کنن
وقتی فایل ضمیمه ای رو از اکانت خودت در یکی از این سرویس ها بخوای
دانلود کنی توسط نورتون اسکن میشه
در ضمن ضد اسپم اونا هم ماله نورتون هست
شرکت سیمانتیک در سال 1982 در آمریکا تاسیس شد که در سال 1990 شرکت نورتون
را خریداری نمود . این شرکت در سال 2008 شرکت استرالیایی پی سی تولز را
خرید . سیمانتک یک رهبر جهانی در زمینه تامین امنیت ، ذخیره سازی و سیستم
های راه حل های مدیریت برای کمک به مصرف کنندگان و سازمانها در امنیت و
مدیریت اطلاعات است .
نورتون در سال 2009 نزدیک به 8.5 میلیارد دلار در آمد داشته بعد ا ز آن
ترند میکرو یا همون پی سی سیلن با 1.2 میلیارد دلار رتبه دوم رو کسب کرد
و مکافی سوم و کسپر چهارم
می بینی اختلاف رو می بینی میزان سود رو این نشون از قدرت بیش از حد و
اعتماد جهانی به نورتون هست
نورتون 14 هزار کارمند داره که این هم خودش یه رکورد دیگه و نشون از وسعت
بیش از اندازه این غول امنیتی هست
این ابزار در همین مدت هم برنده بسیاری از فستیوال ها شده است. در سایت های مختلف ثبت بهترین ابزارهای امنیتی نام Norton 360 به دفعات ذکر شده است. آنتی ویروسی قدرتمند، دیوار آتشی بسیار حرفه ای و متفاوت، AntiSpyware، قابلیت تهیه فایل پشتیبان و چندین و چند قابلیت دیگر از اولین مواردی بودند که در این بسته امنیتی قرار داشتندو البته در نسخه جدید هم به چشم می آیند
کارآیی بسیار بالا با سرعت فوق العاده و عدم کاهش Performance سیستم کاربر است. قرار نیست با این ابزار سرعت سیستم حتی اندکی کاهش یابد.این مورد هنگامی عملی می شود که Norton 360 ابزارهایی که در هنگام بالاآمدن سیست عامل باعث کندشدن آن می شوند تشخیص داده و از اجرای آن هاجلوگیری می کند. البته فقط ابزارهایی که ضروری نباشند و نیازی به اجرای آن ها نباشد. در آخر هم این بسته هرکاری نظیر Defrag هارد دیسک را هم انجام می دهد تا خیال کاربر از هارد دیسک و اطلاعاتش هم راحت شود. هدیه سایمانتک هم به کاربران Norton 360 پشتیبانی فوق العاده از طریق ایمیل، چت و تلفن است تنها با یک کلیک ساده.
فقط AVIRA PERSONAL
اگه آنتی ویروس قوی، رایگان ودر عین حال نامحدود (بدون نیاز به کلید یا کد یا شماره سریال) می خواین فقط آنتی ویروس ابری پاندا یا همون Panda Cloud Antivirus رو امتحان کنید.
مطمئن باشید به امتحانش می ارزه. البته اون هایی که اینترنت پر سرعت دارن بهتره از این د ویروس فوق العاده استفاده کنن.
سلام
من حدود 5ساله که از انواع آنتی ویروس ها استفاده میکنم.
avast4,5 -kaspersky2009,2010-avg8.5-nod 32-norton2010-prodector plus-quick heal-BDAV 2010-Mcafee Antivirus
Dr.Web AntiVirusو…
ولی هیچ کدومشون به اندازه ی avira security suit 2010 قوی نیست.
نظر بدهید :
. لطفاً در مورد همين مطلب نظر بنويسيد و موارد شخصی را در صفحه تماس مطرح کنيد.
. لطفاً سعی کنيد به فارسی نظر بدهيد.
. توجه داشته باشيد که وارد کردن ايميل الزامی می باشد.اما ايميل شما نشان داده نخواهد شد.








با تشکر از نظر شما .منم به شخصه avira و avg و آنتی ویروس های خوبی میدونم ولی با توجه به جدید بودنشون و اینکه هنوز اسم و رسمی ندارن تو این تست ها در نظر گرفته نشدن
موافق نیستم
آویرا نزدیک به 22ساله که داره توی زمینه آنتیویروس کار میکنه. جالبه که شما میگی جدیده.
1- کسی که میخواد یه تست انجام بده باید در این زمینه متبحر باشه.
2- توی تمام منابعی که اشاره کردید آنتی ویروس آویرا وجود داره، اما ظاهراً به عمد از نتایج حذف شدند.
3- برای دیدن نتایج واقعی و بدون حذف یک مورد میتونید به سایت http://www.AV-Comparatives.org یا http://www.ParsAvan.com مراجعه کنید.
شرکت پارس آوان نمایندگی انحصاری آنتی ویروس آویرا در ایران